Health Assistance – Ασθενοφόρα, Καπετάν Γέρμα 77, Πειραιάς

Ημερομηνία έναρξης ισχύος της παρούσας πολιτικής: 24 Μαΐου 2018.

Η πολιτική ποιότητας της “HEALTH ASSISTANCE” καθορίζεται από την επιθυμία παροχής υπηρεσιών ασθενοφόρου, νοσηλευτικών υπηρεσιών και πρώτων βοηθειών καθώς και εμπορίας και ενοικίασης ιατρικού και παραϊατρικού εξοπλισμού, ορθοπεδικού εξοπλισμού και εξοπλισμού νοσηλείας κατ’οίκον, σύμφωνα πάντα με τις απαιτήσεις των πελατών της, την ισχύουσα νομοθεσία και τη σύγχρονη τεχνογνωσία.

O στρατηγικός προσανατολισμός της εταιρείας έχει σχεδιαστεί με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της. Ειδικότερα, οι επιμέρους αντικειμενικοί σκοποί Ποιότητας της “HEALTH ASSISTANCE” είναι:

  • Η έγκαιρη, υπεύθυνη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση και νοσηλευτική φροντίδα των πελατών,
  • Η ασφαλής και άνετη συνοδεία ασθενών
  • Η συνεχής προσφορά προϊόντων υψηλών προδιαγραφών τελευταίας τεχνολογίας
  • Η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών

Οι ανωτέρω αντικειμενικοί σκοποί βασίζονται:

  • Στην επάνδρωση των ασθενοφόρων με άρτια εκπαιδευμένο παραϊατρικό προσωπικό
  • Στην συνεργασία με εξειδικευμένους ιατρούς
  • Στον συνεχή εκσυγχρονισμό του στόλου των ασθενοφόρων της, σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές
  • Στον εξοπλισμό των ασθενοφόρων με τον απαραίτητο εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας
  • Στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας
  • Στην συνέπεια και στην αξιοπιστία στην πλήρωση των απαιτήσεων των πελατών
  • Στην κάλυψη όλων των θεμάτων σχετικά με την εχεμύθεια και τη διαφύλαξη ευαίσθητων δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
  • Στην καταγραφή και μείωση των οποιονδήποτε αστοχιών με στόχο την συνεχή/ ποιοτική βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών & προϊόντων
  • Στην συνεχή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας

Η προσέγγιση της HEALTH ASSISTANCE”στην ποιότητα εκφράζεται μέσω του Συστήματος Ποιότητας της εταιρείας, το οποίο ανταποκρίνεται στο διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο EN ISO 9001:2015.

H Διοίκηση της εταιρείας δεσμεύεται ότι θα μεριμνήσει κατάλληλα έτσι ώστε:

  • H πολιτική ποιότητάς της να είναι γνωστή και κατανοητή σ’ όλο το προσωπικό της και στην διάθεση όλων των ενδιαφερομένων μερών.
  • Να ανασκοπείται ως προς την συνεχόμενη καταλληλότητά της.
  • Να παρέχει όλα τα απαραίτητα μέσα και πόρους για την συνεχή και απρόσκοπτη λειτουργία του Συστήματος και τη συνεχή βελτίωσή του.

Η εταιρεία για την ορθή εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας αναγνωρίζει τα ενδιαφερόμενα μέρη και τις ανάγκες τους, ενώ για την ασφαλή συνέχεια της αποτελεσματικής λειτουργίας της έχει αναπτύξει πλήρες σχέδιο αξιολόγησης και διαχείρισης ρίσκων. Τέλος, και από την θέση αυτή, η Διοίκηση της επιχείρησης δεσμεύεται να τηρεί τις απαιτήσεις της κείμενης νομοθεσίας, Ευρωπαϊκής και Ελληνικής, που αφορούν στη λειτουργία της επιχείρησης και τους τομείς δραστηριοποίησής της.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ _1.1/01.09.2021Ελεγχόμενο αντίγραφο / Απαγορεύεται η αντιγραφή